10 dage til...

Dyb og Stressfri Vejrtrækning

 

 

Du gør det 20.000 gange om dagen...

Du trækker vejret omkring 20.000 gange om dagen. Og som regel gør du det uden at skænke det en eneste tanke.

Men der er så meget godt at hente ved at forbedre din vejrtrækning. 

Selv med blot ganske små ændringer og forbedringer, kan du skabe meget  store positive ting i din krop, i dit sind og din ånd. Du kan f.eks.

  • forbedre din iltoptagelse
  • styrke din koncentrationsevne
  • blive mere afslappet og rolig (ret godt, når du f.eks. skal sove!)
  • få renset ud i ophobede affaldsstoffer
  • få renere og smukkere hud
  • styrke dine indre organer
  • stimulere din Vagusnerve, så du får bedre kontakt mellem hjerne, hjerte og mave

Skærmbillede 2019-07-06 kl. 12.08.22.png

Øjeblikkelig positiv effekt

Det fantastiske ved åndedrættet er, at du nemt og med ganske små ændringer kan gøre ting, der giver dig øjeblikkelig og positiv effekt.

Når du altså ved, hvordan.

Det er det, jeg viser dig i 10 små videoer - inkl. øvelser, hvor jeg guider dig skridt for skridt til et bedre åndedræt.

Skærmbillede 2019-07-06 kl. 12.09.45.png

 

 

Når som helst... og hvor som helst

I sofaen. På kontoret. I køkkenet. På løbeturen. Inden du går i seng. Når du lige er stået op.

Du bestemmer.

Hele forløbet ligger som kursusforløb under min hjemmeside - du logger blot ind. Og så er du i gang.

Og du kan lave øvelserne igen og igen. Du mister aldrig adgang. 
 

Skærmbillede 2019-07-06 kl. 12.10.55.png

Alle kan være med

Gør det sammen med din mand. Din mor. Din datter. Din bedste veninde. Din nabo. Eller alle på een gang.

Alle kan være med.

Og alle vil hurtigt opdage, hvor godt det er og hvor godt, det føles.

At trække vejret dybt og rigtigt er ren guf for hjerne, krop og sind.

 

 

Så vigtigt er det, at trække vejret godt

Din krop er 100% afhængig af den ilt, der sendes rundt i den ved hjælp af din vejrtrækning. Ilten er cellernes vigtigste næringsstof og mere end 90% af din energi kommer fra åndedrættet. 

Ved hver vejrtrækning sættes der også et indre brusebad igang, hvor affaldsstofferne renses ud og din fordøjelse stimuleres. 70% af de affaldsstoffer, som kroppen skal af med kommer ud gennem vejrtrækningen.

Det betyder også, at der sker en ophobning af affaldsstoffer, når du ikke trækker vejret rigtigt.

Kroppen vil så forsøge at komme af med affaldstofferne af andre veje, f.eks. gennem huden - hvilket kan give uren og fedtet hud. De affaldsstoffer, der ikke kommer ud og ophobes, skaber ubalancer i kroppen, som. kan hænge sammen med forskellige sygdomme.

Når du trækker vejret dybt og godt bruger du stort set alle muskler i overkroppen/torso. Faktisk kan en dårlig vejrtrækning sætte sig som muskelspændinger i ryg, skulder, nakke og ryg, hvorimod den gode og dybe vejrtrækning bevæger og masserer musklerne, så de bliver smidige og bløde.

Diafragma - den store muskel, der er med til at bevæge lungerne og dermed trække vejret, sidder placeret, så den med sine bevægelser også er med til at massere og stimulere dine indre organer, så de arbejder bedre.

iStock-178032596.jpg

 

Et godt og dybt åndedræt stimulerer og øger blodcirkulationen og er endda blodtrykssænkende, fordi det påvirker parasympatices, den beroligende del af dit nervesystem.

Forskere har også målt, at et godt og dybt åndedræt stimulerer alfabølgeaktivitet i hjernen. Det er styrker både koncentration og indlæringsevne og har en positiv indflydelse på din kropsbevidsthed, følelser og tanker.

Du ved allerede at en dyb vejrtrækning er god, hvis du skal præstere eller gøre noget, du måske er nervøs for. Det dybe åndedrag sænker mængden af stresshormon og er beroligende.

Dybe og gode vejrtrækninger er også med til at slippe spændinger og hjælper dig f.eks. til en god og rolig søvn.

Der er altså rigtig meget godt at hente for din krop og dit velbefindende, når du trækker vejret godt og effektivt.

Her er, hvad du kommer igennem på de 10 dage (eller det, der passer dig bedst)

iStock-165816846.jpg
Dag 1: Nysgerrighed på dit åndedræt - lær det at kende
iStock-165816846.jpg
Dag 2: Den mentale kobling. Dit åndedræt spejler dit sind.
iStock-165816846.jpg
Dag 3: Døråbneren til dit beroligende nervesystem.
iStock-165816846.jpg
Dag 4: Åndedrættet er din direkte forbindelse til kroppen.
iStock-165816846.jpg
Dag 5: Et balanceret åndedræt giver et balanceret sind.
iStock-165816846.jpg
Dag 6: Hjertet og åndedrættet hænger sammen.
iStock-165816846.jpg
Dag 7: Det dybe åndedræt skaber dybde i dig.
iStock-165816846.jpg
Dag 8: Rens ud med vejrholdninger og pauser.
iStock-165816846.jpg
Dag 9: Åndedrættet er brændstof til celler, krop, sind og ånd.
iStock-165816846.jpg
Dag 10: Med vibrationer stimulerer du Vagusnerven.

Hvad er din investering i et Dybt og Stressfrit Åndedræt?


Ja, faktisk ikke særligt meget.

Se her:
Du får dette gennemarbejdede 10 dages forløb inkl. videovejledninger og muligheden for at skrive til mig og stille spørgsmål eller dele dine opdagelser for kun

199 kr


Og du kan bruge forløbet lige så mange gange, du vil - og lige så tit, du vil.
Du betaler én gang - du binder dig ikke til noget abonnement. Og der er intet med småt. Der er ingen begrænsninger og du mister aldrig din adgang.

_K8A9513.jpg

Er det svært?

Det helt klare svar er: Nej. Jeg har gjort det let for dig.

Du får 10 videolektioner, hvor jeg fortæller dig og viser dig præcis, hvad du skal gøre.

Du kan følge forløbet dag-for-dag i 10 dage - eller du kan vælge dag en, to eller fire og så gå tilbage eller frem. Du bestemmer helt selv. 

Og du kan bruge forløbet lige så mange gange og lige så tit, du vil.

Det hele ligger under "Dine medlemssider"  her på livsbevidsthed.dk - det gør det nemt for dig. Du skal kun huske én side - og du mister aldrig adgang!

Og jeg giver dig - som altid - min personlige garanti. (Se længere nede på siden....)


Se hvad andre glade "åndedrættere" siger...

  • “WOW! Så nemt, enkelt og overskueligt at gå til!”

  • “Jeg har lige lavet en af øvelserne - og jeg kan allerede mærke den positive effekt! Tak, Flora!”

  • “Puha... jeg havde en svær samtale, jeg skulle til - men så lavede jeg lige Det Beroligende Åndedræt og så var jeg helt klar i hovedet og fuldkommen rolig. Og samtalen gik bare så godt!”

Skærmbillede 2019-01-20 kl. 13.34.33.png

Du får min personlige garanti!

Jeg ved, at dette forløb virker. Jeg ved, at du - hvis du følger det og arbejder med det - vil opleve en positiv forandring i din vejrtrækning og dit velvære.

Jeg er så sikker, så jeg giver dig min personlige garanti! 

Hvis du - når du har gennemført forløbet - ikke har oplevet nogen ændring overhovedet eller ikke er tilfreds med forløbet, så sender du mig en mail og så giver jeg dig dine penge tilbage. Uden diskussion!

 

 

 

 

 

Det forandrer så meget!

Du vil blive overrasket over, hvor meget, det vil give dig!